FAQ

Jaké typy kávovarů servisujeme / opravujeme?

Opravujeme všechny značky a typy kávovarů – domácí, kancelářské a profesionální s výjimkou kávovarů na kapsle.

Kolik bude stát oprava kávovaru?


Cena opravy a potřebných dílů závisí na více faktorech, jako je rozsah poškození, typ závady, náklady na náhradní díly a pracnost samotné opravy. Chápeme, že přesná cena je pro vás důležitá, a proto vždy postupujeme transparentně. Před zahájením jakékoli opravy vás budeme kontaktovat, abychom vám sdělili přesnou cenu opravy. Následně opravu provedeme až po vašem odsouhlasení, čímž zajistíme, že budete mít úplnou kontrolu nad náklady. Vaše spokojenost a informovanost jsou pro nás prioritou.

Jak dlouho bude trvat oprava kávovaru?


Celá oprava kávovaru většinou trvá do 10 pracovních dnů, v závislosti na složitosti závady a dostupnosti náhradních dílů. Pokud se stane, že potřebný díl není momentálně na skladě, ihned vás o tom informujeme a domluvíme se na dalším postupu. Děláme všechno pro to, aby byla oprava co nejrychlejší a váš kávovar se k vám vrátil v co nejkratším možném čase, plně funkční a připravený k dalšímu používání. Vaše spokojenost je naší prioritou.

Jak funguje bezplatné vyzvednutí kávovaru?


Bezplatné vyzvednutí kávovaru funguje jednoduše a pohodlně. Stačí vyplnit formulář na servis, přičemž první možný termín je nejdříve následující pracovní den. Kávovar je potřeba zabalit do krabice, aby byl během přepravy dostatečně chráněný. Pokud posíláte kávovar z jiného města mimo Bratislavu, doporučujeme krabici důkladně vystlat ochranným materiálem, jako je bublinková fólie nebo noviny, aby se předešlo poškození během transportu. O všechno ostatní se postaráme my – vyzvednutí i doručení kávovaru probíhá bez jakýchkoli starostí na vaší straně.

Musím něco psát/lepit na krabici?


Ne, na krabici nemusíte nic psát ani lepit. Všechny potřebné údaje, jako je adresa a informace o opravě, kurýr nebo technik získá přímo z formuláře, který jste vyplnili na naší stránce. Vy se tak nemusíte obávat žádných dodatečných kroků při přípravě zásilky. Stačí správně zabalit kávovar a postarat se o to, aby byl připravený k vyzvednutí v dohodnutý den.

Kolik budu platit, pokud nechci opravit kávovar?


Kávovar ihned po přijetí prochází diagnostikou, která nám umožní přesně zjistit jeho stav a potřebné opravy. V případě, že se po zjištění náročnosti opravy rozhodnete kávovar neservisovat, cena za diagnostiku bude 40 € bez DPH. Tato částka pokrývá náklady na vyhodnocení stavu kávovaru. Kávovar Vám následně vrátíme bez provedení opravy.

Jak probíhá platba?

Platba za opravu kávovaru probíhá podle Vašeho výběru v objednávkovém formuláři. Můžete si zvolit:

  1. Platbu v hotovosti nebo kartou přímo u nás na provozovně.
  2. Platbu na dobírku kurýrovi/technikovi při doručení kávovaru.
  3. Platbu převodem na účet předem, podle údajů, které Vám pošleme.

Musím něco udělat, když mi přijde kávovar ze servisu?

Když Vám přijde kávovar ze servisu, je důležité ho ihned zkontrolovat. Zkontrolujte, jestli je všechno příslušenství kompletní a jestli není poškozený během přepravy. Pokud zjistíte jakékoli nedostatky nebo poškození, prosím, kontaktujte nás NEPRODLENĚ, abychom mohli situaci okamžitě vyřešit.

Kávovar je po opravě vyčištěný a připravený k používání, takže ho není třeba nijak vyplachovat. V některých případech však může dojít k zavzdušnění během přepravy. Pokud k tomu dojde, je potřeba vypustit přibližně 0,5 litru vody přes napařovací trysku, aby se odstranil vzduch a kávovar začal správně fungovat.

Kolik stojí doručení balíku do zahraničí (např. do Vídně, na Maltu)?

Doručení balíku do Vídně nebo na Maltu či jinam do zahraničí může být složitější, proto však neustále pracujeme na rozšíření našich služeb a spouštíme nové domény, abyste měli možnost pohodlně nakupovat a dostávat produkty i v jiných zemích než je Slovensko. Aktuálně už můžete využívat tyto domény:

Naším cílem je zajistit, aby se vaše díly dostaly k vám kdykoli a kdekoli. Pokud ještě nefungujeme v zemi, ve které se nacházíte, neváhejte nám napsat. V případě, že je pro vás doručení urgentní, můžeme se domluvit na individuálním způsobu dopravy. Kontaktujte nás na obchod@brocan.sk a rádi vám pomůžeme.

Jak opravit nesprávné IČO/DIČ v objednávce?

Pokud máte v objednávce nesprávné IČO/DIČ, postupujte prosím následovně:

Oprava údajů - pošlete nám správné IČO/DIČ nebo jiné fakturační údaje, které jsou potřebné pro opravu. Zároveň vás prosíme o č. objednávky, kterou jste obdrželi e-mailem, abychom co nejrychleji mohli provést opravu. E-mail obratem zašlete na obchod@brocan.sk

Potvrzení opravy - po provedení úpravy vás budeme informovat a pokud to bude nutné, vystavíme opravenou fakturu s novými údaji.

Domluvení dalšího postupu - v případě, že budete potřebovat další kroky (např. opětovné vystavení faktury), neváhejte nás kontaktovat a my vám co nejdříve vyjdeme vstříc.

Snažíme se, aby všechny objednávky probíhaly hladce, a proto oceňujeme, že nás o tomto problému informujete co nejdříve.

Jak zjistit stav objednávky? Proč moje objednávka mešká?

Rozumíme, že čekáte na svou objednávku, a proto vám chceme poskytnout jasné informace o jejím stavu. Každý den je trochu jiný, a v některých případech se setkáváme se zpožděním zboží od našich dodavatelů, což může ovlivnit dobu doručení.

Náš sklad zatím není příliš velký, a proto může v některých případech trvat trochu déle, než máme zboží k dispozici. Často zažíváme nápory objednávek, během kterých se může stát, že produkt není ihned na skladě. V takovém případě vám zasíláme e-mail s informací o zdržení objednávky. Jakmile máme zboží k dispozici, okamžitě ho expedujeme a informujeme vás o odeslání zásilky, abyste věděli, že je na cestě k vám domů.

Každé zpoždění a špatná recenze nás velmi mrzí a děláme vše pro to, aby se jim předcházelo. V některých případech však může být zpoždění způsobeno faktory mimo naši kontrolu.

Děkujeme za vaše pochopení a trpělivost! Váš tým Brocan.

%s ...
%s
%image %title %code %s